The call

Eugenia visade mig sötaste låten idag. Hon grät så fin den var. Regina Spektor - The call ska allt bli min nästa iPod-plåga.
Jag har jagat katter en större del av eftermiddagen. Porten och dörren stod öppna så våra två sötaste grannkatter ploppade in lite hur som helst i lägenheten. För mig var det bara att springa ut och in och lämna matteboken på plats. Det var en kul paus.
Idag fyller älskade mammis år. Grattis. Och förlåt för jag inte gett dig något än, skolan har tagit över mitt liv. Det kommer. Mormor skulle hjälpa oss att fixa biffen. Älskade mormor. Födelsedagsmiddag ikväll med andra ord. Och onyttigt till efterrätt. Jag verkar ha blivit expert på det här med att synda de senaste dagarna. Har totalt tappat träningsandan (pga skolan!!!!) och ätit way too much inte-bra-saker. Jogging hinns inte med idag, bioteknik står på lut. Hårdspinning imorgon dock. Jag ska ta ut mig för fullt. Bäst att boka nu så det inte blir bangning.
Och så matteprov imorgon. Way to go. Nä, klar med den pluggbiten faktiskt. Skönt att ha det överstökat. Bara underbar fysik och kemi kvar. Puss!
Och segling i helgen. Ett sånt avbrott behövs med jämna mellanrum. Det gör mig glad. Och nästa helg: Saltkråkan race. Underbart så det skriker om det.


You tell me
Bajskorven

jag e bäst jag vet! :D vem kan jag vara? :P

2008-09-24 @ 18:27:45

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0