Viva la vida

Jag vet inte vad det är, men plötsligt spritter det i fingrarna igen.
Kanske är det för att jag har så fina vänner (varav två gulligt har tjatat på att jag ska börja emo-skriva igen.) Eller så är det här bara ett tillfälligt ryck för att jag inte har något annat att göra. Vi kan ju hoppas på alternativ 1.
Ni fattar nog att det inte gick så bra med den där boken jag skulle ägna mina inre tankar åt. Jag skrev en grej och resten blir nog historia. Nä, men den får finnas som en andra utväg i de fall jag behöver skriva av mig ordentligt.

Under den tid jag och bloggen haft paus har följande hänt:
- Jag har besökt min fina värdfamilj i England
- Jag har stolt tjänat en lax
- Jag har delat ut x antal CV:n, fått noll svar, varpå jag ringt ICA som en tok - ingen vill nog veta av mig.
- Ellis har gått och blivit 18
- Jag har blivit CREW på Briggen (där jag faktiskt har klättrat upp till övermärsen nu!)
- Jag har starkt taggat till på att färga/tona håret mörkbrunt
- Jag har varit i Linköping och ätit kräftor
- Maddies och jag har touchat Marit Bergmans gitarr
- Jag har börjat 3an (och den är inte alls så chill som jag väntat mig)
- Jag har kommit på vilka som är mina riktiga vänner (fråga inte, vissa känner sig träffade - andra inte)

Ovanstående är bara en bråkdel. Ska passa på att förvarna om att jag inte kommer hinna få ihop så många inlägg under helgen (nu när jag är värsta storbloggaren igen), eftersom jag ska ut och segla hela dagen imorgon och sedan vidare på kräftis. Söndag är det Skeppsholmsdagarna som gäller och Carran is turning 18.
Söndag kväll blir nästa gång ni hör av mig, I guess. Take care.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0