Watching all of history repeat itself

På megahåltimmen idag skrev C matteprov. Det gick bra. Jag satt med mina kompanjoner i bibblan och försökte förbereda inför partiredovisningen på torsdag. Gustav hade tydligen gjort hemskt mycket hemma när han inte var där senast. Bra, då kan du ju allt, så behöver du inte få något material av mig. Vad är det du har skrivit? undrade jag. Öh, alltså, jag ska skriva ikväll. Okej, bra. Det här kommer gå galant. Och jag som hatar att stå framför en klass och prata, kan det bli bättre?
När orken tog slut och jag bestämde mig för att förbereda färdigt hemma, gjorde Sabban och jag en insats. Vi städade våra skåp. Oj, så mycket det gömde sig där. Nästan som att bläddra igenom ett helt liv. Där fanns gamla pet-flaskor, prov och labrapporter, böcker man glömt lämna in sen ettan/tvåan och massa övrig skit. Tor tyckte att jag hade mycket skrivhäften. Bildbevis på en överfull papperskorg finns på min mobil, men som bekant verkar den och min dator inte vara bästa vänner just nu.
Kemiprov nästa. Vågar inte säga något, men jag tror det gick bra.
Svenskan var inställd och vi skulle fortsätta med det vi påbörjade igår - talet inför NP. Vem började igår egentligen? Har någon för det första börjat?
Efter skolan åkte syster, Viktor och jag till SATS och tränade. Viktor lärde mig hur man ska träna biceps. Jag gav upp. Bodypumpen får göra det i stället.
Nu är det snart Idol och sen Desperate Housewives-premiär! Wiiie
Och inlägget avslutas som några gånger tidigare: CARRO! Följ med på Saltkråkan!!

(Jag är ganska irriterad, här och nu, på dig och ditt beteende.)

PS. Jag ska vara toastmaster på Maddies skiva! :)

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0