And from your lips she drew the hallelujah

Jag ber om ursäkt för min inaktivitet till er få som faktiskt går in och läser varje dag. Den senaste veckan har det varit väldigt mycket på gång och jag har knappt ägnat en tanke åt bloggen.
För att kompensera upp min otrohet kan jag säga att ett gäng bilder knäppts på skivorna som varit, vilka jag ska tillgodose er med så fort jag får tid! Kanske inte idag, men håll ut.

Jag har hittat min studentklänning. Den ska köpas idag.
Sen är det spinning med systra mi och på kvällen kommer Carro hit och kollar film och sover.
Påsklovsveckan ska bli en återhämtningsvecka. Igår jobbade jag till jag var helt slut. Så mycket glass som såldes har nog aldrig sålts i världshistorien. Nu är jag skillad på glassmaskinen så det förslår. Jag fick till och med en gratis innan jag gick hem. Väl hemma åt jag middag, duschade och däckade dirr.

I torsdags tog jag min första körlektion. På tisdag tar jag nästa. Äntligen har jag kommit igång.
Och sen är det väl en massa andra saker jag gjort och ska göra, men de är precis som ovanstående saker väldigt ointressant...
Förlåt för en väldigt okronologisk ordning.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0