Knowing me, knowing you

Igår hade vi skiva för klassen. Det var det sista vi gjorde tillsammans och det var hemskt kul.
Jag fick vända glaset över huvudet två gånger och diplom för att vara klassens... ja, det är pinsamt... pluggis. Med motiveringen: ingen annan fick någon röst. Hm. Men att jag var nominerad som nervvrak och fyllehund kanske kompenserar upp det. Carros pappa var besviken på att hon bara var nominerad i fyllehundskategorin och inte i pluggiskategorin. Gustav höll bästa talet. Tor kramade min syster. Love is in the air. Carro och Julia köpte fyra öl och skulle spåra. Diggare. Maddies grep Carros mamma, "Långholmen nästa!" Nä vilket tråkigt inlägg. Noll inspiration jag har. Det är lite svårt att återberätta kvällen i ord. Sabban, du borde skaffa glasögon, du var så himla fin i dem. Och Harry, jag är fortfarande kär i dig /din Doris.
Vet ni, det är en soppa i mitt huvud. Jobbigt.
Idag har jag pluggat i min säng hela dagen, men varit hemskt ineffektiv. Dagen efter. Asch. Måste lägga på ett kol. Det är så hemskt mycket att göra att jag fattar inte hur jag ska hinna och jag är inte ens stressad. No good.
Aja.
Men du kan ju höra av dig, eller nåt. Ae, jag vet inte. Gud vad virr. Jag ska nog gå nu.

You tell me
Carris

Måste bara påpeka att min käre far var ironisk. han är bra på sådant.

2009-04-18 @ 23:08:31

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0