"Men det finns väl inga poliser på en cirkus!?"

Skivor är ganska överskattat.
Men det är jävligt kul.
Igår var det cirkustema och vi satsade fullt ut på utstyrseln. Julia var världens sötaste pudel och Sabina, Carro, Sandra och jag var fränaste hästarna. Där fanns ballerinor, tigertämjare och starke Adolfs.

Polisen kom och kollade läget en gång. Sabina blev jättenervös och fnissig och ställde sig raklång med ryggen mot väggen.
- Har ni det kul? frågar en polis.
- JA, svarar Sabina med bus i blicken och kraftig ansträngning.
- Aha, vad är det för tema då?
- ...Cirkus!
Sen andades Sabina ut och vi gick för att vänta på Carro som precis skrivit en uppsats.

Sabina, Carro, Fredrik och jag gick en nattpromenad genom stan från Östermalmstorg till Slussen. Det var den roligaste promenix i mitt liv måste jag säga. Jag har aldrig skrattat så konstigt förut.

Sen åt Carro och jag nattmat inne på toaletten hemma hos henne bestående av mackor, kaviar, skinka, smör och banan.

...och Carro vaknade som hon gick och lade sig.

You tell me
Sandra

skrivit en uppsats?

2009-04-01 @ 16:01:11
URL: http://vildsandra.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0