Sol

Jag blir glad när det är så fint väder ute.
Mamma blev lite sur när jag hade bränt mig på bröstet.
- Det är samma sak varje år, Emma, sa hon.
Jag vet det och ändå busar jag vidare.

You tell me
Mira

Emma, mina vänner tycker att jag ska skicka in den så kallade boken till ett förlag innan jag lägger upp den på bloggen.. jag vet inte riktigt vad jag ska göra, eftersom det känns dumt att sluta nu när jag redan börjat. Hursomhaver så skulle jag, tycka att det vore jättekul, om du har tid någon gång snart eller när du itne har mycket i skolan eller så, om du ville.. ja ge kritik, rättstava och läsa igenom som du sa :) sen om jag fortsätter lägga ut på bloggen medans vet jag inte.. men så kanske jag till slut kan skicka in den ju!

2009-04-15 @ 14:22:03
URL: http://wrestlers.blogg.se/
mira

absolut! vad är din e-mail?

2009-04-15 @ 21:46:51
URL: http://wrestlers.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0