Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

Jag har anledning att vara stolt över mig själv idag. Visserligen sov jag ganska länge, men det är en annan femma.
På förmiddagen delade jag ut ett gäng CVn/jobbansökningar. Äntligen. Ångestklumpen löstes upp lite. Sen var jag tvungen att springa av mig en halvtimme på bandet och göra lite annan styrketräning.
Så fort jag kom hem var det bara att duscha och vända tillbaka in mot stan där jag träffade Carro mitt i ösregn, blixtrar och dunder. Vi stod kanske en kvart i en port och väntade på att gud skulle sluta kissa, men det skedde inte. Det blev att gå i ösregn till det utvalda matstället. Ah-ja. Men man gör ju vad som helst för gott krubb som kittlar dödsskönt i kistan. Supertrötta som vi var blev det en kaffe på väg till nästa stopp: biljard med fränt gäng från gamla NU3 plus några andra sköna kisar. Carro och jag var fortfarande övertrötta, men jag började strax gå på överskottsenergi. Carro däremot köpte en öl och blev bara ännu tröttare och skrattade åt absolut allt jag sa. Fan vad härligt det var. Jag ska nog bli komiker. (Yes!) Biljard är dock inte min grej. Jag hänger hellre. Viktor fick låna min hårrosett. Det blev succé. Gå hem och visa dina sex mammor va. Hoppas du sover gott, Carro.


You tell me
Carran

you bet att jag sov gott. dock skulle jag kunnat betala mycket för att få sova nu......

2009-08-14 @ 09:21:16
URL: http://carolinenormans.blogg.se/
Anonym

hahahhah vem är städtanten bakom? SVARTJOBB!

2009-08-18 @ 11:32:55

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0