Det löser sig det löser sig det löser sig

Kroppen kanske inte blir överlycklig av att enbart synda i en hel dag, men det blir däremot själen. Igår var jag inte nyttig en enda gång efter frukost. Dessutom hade jag smällt i mig choklad med Sabban kvällen innan då vi låg uppe och pratade till tre och försökte intala varandra om att allt löser sig.
Igår träffade vi hur som haver vår kära Tor (som för övrigt börjar plugga imorgon!) och försökte planera en framtid tillsammans i Australien. Det gick inte. Sabina hinkade i sig tranbärsjuice och hällde ut den på vår fiiiiinaste vita duk här hemma. Sen gick vi och köpte kebab och tittade på en naken gubbe vid vattnet. Efter ett tag ringde Sabbs mamma och hämtade oss för att vi skulle vara barnvakt åt småsystrarna i familjen. Tor valde dock att åka hem till sig eftersom lillasyster Elin, 7 år,  är helt upp över öronen förälskad i honom, vilket inte ger honom en enda sekund utan att bli antastad i hennes närvaro.
På väg hem till Sabina blev det en McFlurry cornetto på Donken och väl hemma blev det glass med chokladsås, godis och en dumlemuffins framför jättejättejättebra filmer. Chihuahuan från Beverly Hills alltså, aldrig sett något bättre. Någonstans fick jag i mig ett halvt äpple för att vara lite duktig, men Filippa tog över det. Jag höll på att spy och Sabina kom på Elin med att knapra i sig sina ögonfransar. Ny grej. På min tid åt man snorkråkor.
När barnvaktandet var över blev vi belönade med pizza till middag. Varför inte synda ända ut när man ändå håller på? Sen skjutsade Sabbis hem mig. Måste ligga i lite mer med det där körkortet jag med, verkar vara något som är bra att ha...

Idag ska jag packa inför briggen som jag ska åka ut med imorgon (hurra, jipppiii, tjoooo :D!) och sedan blir det spinning för hela slanten. Måste ju ta farväl av gårdagens intag samt ladda lite inför att inte träna så frenetiskt på några veckor. Mattias gör ju så god mat där på båten.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0