För Carros skull

Okej, Carro, eftersom du har så tråkigt på jobbet får väl jag underhålla dig med hur fint jag har det här på briggen. Det är mycket skratt och sånt där. Idag har Lina och jag inventerat hela klädkollektionen (om man kan kalla det det?) och nyligen kom vi hem från en fyratimmarssegling. Det var ingen vind någonstans, men världens finaste kväll så det spelar ingen roll. Fint var det allt att stå där uppe i övermärsen och blicka ut över en orangegul sol och alldeles lugnt vatten. Idylliskt sådär på kvällskvisten. Men, gissa vem som fick avbeslå förröjeln alldeles själv? Rätt. Jag. Fy. Men I did it. Och sjön suger på aptiten. Igår åt jag glass och två bullar samt massa god mat made by Mattias och idag åt jag TRE kulor glass och en fet bulle. Men det gick ner och jag är hundra kilo tyngre.
Imorgon blir det fiesta loca enligt kockis. Det kommer bli succé, så att säga. Nu vill Hanna gå och frysa in bananer så vi kan göra bananglass imorgon. Det kommer bli najs.
På söndag bär det av mot horisonten. Pusshej, (hoppas du har det bra på jobbet Carro.)

You tell me
s

Du förstår inte hur sjukt jävla avundsjuk jag är på dig!

Hälsa allihop

2009-08-19 @ 21:51:00
Carran

Alltså, så tråkigt har jag inte. faktiskt. vissa samtal är faktiskt väldigt underhållande. å igår adressändrade jag ingen mindre än michael bindefield eller hur han nu stavas, festfixare är han iaf. sedan en tant som dött som var född 1906, blev 103 bast liksom. (det och mycket annat kan du läsa i min coola coola blogg som jag börjat skriva på igen) å jag säger som sabsta, är galet avundsjuk på dig...... hälsa från mig med! heeerråå

2009-08-20 @ 09:43:00
URL: http://carolinenormans.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0