"Gillar du ägg?"

Nu ligger vi och kluckar vid någon skruttig brygga på Dalarö. Men det är fint här. Jag tog en springrunda ikväll, men min fot somnade efter 6 km så jag var tvungen att sitta vid vattnet i kvällssolen ett tag. Ib undrade varför jag skulle ut och springa, det var ju bara jobbigt. Jag svarade att jag tyckte det var så skönt att få komma ut och rensa huvudet, men Ib tyckte att man kunde göra det på annat sätt. En öl till exempel.

De senaste dagarna har det varit en enda gröt i mitt huvud. Jag har haft ganska mycket ångest över att jag vill ta ett beslut som jag mår bra av, men som jag tror kommer göra andra besvikna. Konstigt nog visade det sig att jag hade fel. Det har med andra ord varit mycket att fundera på, vilket det också funnits tid till. Jag menar, vad gör man inte på nattvakten 4-8 om man inte tänker (eller bakar bröd med Maja såklart)?
Tack för att Lina, Maja och Hanna finns att prata med i såna stunder som varit. Ni är guld.

Janne har underhållit oss en hel del. Första natten nös han ut hela sin macka i två klumpar på däck. Maja och jag dog av skratt. Andra dagen satte han foten i skurhinken när vi städade. Lina skrek Eeeemmma, vet du vad Janne nyss gjorde? Han stoppade foten i skurhinken! Sen skrattade hon ihjäl sig också. Dagens Janne var när vi skulle vända och Robin skriker Akter hal! och Janne i sin tur på eget bevåg skriker Runt för! Jag var tvungen att direkt springa ned till baren och berätta för Lina.

Igårkväll fick jag fotmassage. Göran testade en ny grej. Han smorde in dem med banan. Det var galet och bland det sjukaste jag varit med om.

I förrgår bakade vi rulltårta. Ib är pro på det. Gillar du grädde? Briggen fyllde nämligen fyra år. Grattis fina båt som gör mig glad.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0