Live från Karlskrona

Livet ombord fortsätter vara härligt. Man slipper alla bekymmer och ångest som hemma tenderar att kväva en. De problem som finns är små i förhållande till de man har hemma och går oftast att lösa utan några vidare omständigheter. Kanske är det för att man känner sig så fri mest hela tiden och slipper reflektera över alla eventuella möjligheter och om och men.
Mitt största problem brukar vara min sjösjuka. Under de stunder jag mår som värst är det enda jag vill att bli kvitt illamåendet och det är också det enda för stunden existerande problemet.

Jag brukar vanligtvis ha svårt för att leva i nuet, men här är det det enda jag gör. Jag tänker inte ens på att jag gör det.
Och. Det. Är. Så. Himla. Underbart.

Just nu befinner vi oss i Karlskrona. Imorgon bitti klockan nio seglar vi mot Stavsnäs och planerar komma dit på onsdag vid lunch.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0