Freedom

Vårt internet har verkligen inte fungerat och det är ingen löjlig ursäkt.
Det är sanning till hundra procent och det har hindrat mig från att publicera genomtänkta rader.
Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka. Jag tror mamma lyckades fixa hela problemet genom att koppla in modemet i ett annat uttag.

Maddies sa att jag fick vara med henne och Daniel på alla hjärtans dag om jag ville. Bra. Jag ska sitta mellan dem och hålla dem i händerna och käka massa glass framför en mysig, romantisk film. Då var det löst. Puhh.

Igårkväll var det middag hos Sabina. Ida och Bella var mästerkockar. Sen kom fyra coola grabbar. Då hängde vi i köket och visade bästa youtube-klippen, sjöng till gamla låtar som Atomic Kitten - Whole again, Backstreet Boys - Show me the meaning osv. När klockan närmade sig halv elva taggade alla för Let's Dance-utröstningen. Bella vill ligga med Laila innan hon dör. Fredrik och Carro är också på. Och jag. Och alla andra. Det kommer bli värsta orgien.
När Kitty hade fått stanna och Hasse fått lämna satte vi på film. Napoleon Dynamite. Kul om man varit hög va. Tors favoritscen var när kon blev skjuten. Skadeglädje. Vi bytte till Hundtricket. Kärlek i högsta grad. Sen kom Statoilgodis och Carran och jag låg i soffan och käkade raka ost(bågar?) hela kvällen och fick ont i magen.
Viktor tyckte det blev dags att gå. Bara sådär. Jag tvingade honom att vänta en kvart så jag slapp vänta på min buss så länge. Sen gick vi. Viktor, Fredrik, Carro, Sandra och jag. Carro och jag tänkte styla och glida i isbacken som Fredrik gjorde. Det gick inte som vi tänkt oss. Inte alls faktiskt. Carro ramlade först och direkt därpå kom jag. Det kändes som jag brutit näsan och Carro bröt nog lårbenshalsen eller något annat roligt.
Viktor skjutsade oss till busshållplatsen (som förövrigt låg typ 2 minuters promenad därifrån) på värsta omvägen. Vi sjöng till Curly Sue som spelades på högsta volym. Det var fint.
Fredrik och Carro hoppade av med mig och väntade så snällt till min buss kom. Sen gick de tillbaka upp till Sabina. Jag dunkade iPod och det luktade bajs på bussen. När jag kom hem provade jag om internet mot all förmodan skulle fungera. Vad tänkte jag med? Nej såklart. Jag hoppade i säng och sov skönt fram till tjugo i tolv.

Ikväll blir det Palén 19 år + utgång, wii!


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0