Kom ihåg mig då

Jag vågar inte lita på mitt internet speciellt mycket för tillfället.
Ni kan få en uppgift så länge. Vilka är ni? (Namn, ålder, bor osv osv.)


You tell me
Sandra

Jag heter Sandra, är 18 och ditt största fan!

2009-02-08 @ 19:07:43
URL: http://vildsandra.blogg.se/
Anonym

Jag kallas oftast för Pilen, leker mycket bland träd och gillar att smygkolla på dig när du klär på dig på morgonen. Sen brukar jag också förfölja dig på kvällarna så att ingen hoppar på dig. Jag vet att jag gillar dig, och att vi kanske om jag har tur gifter oss inom en snar framtid.

2009-02-08 @ 19:18:19
Idol*n

haha, läskigt... Man vet aldrig vad det kan komma att användas till...

2009-02-08 @ 19:54:51
Anonym

Carran här, har svårt att hitta hem om natten, har precis blivit med blogg men har redan tappat skrivlusten på mindre än en vecka, är i thailand om mindre än en vecka, aka helmut, är gift med bemmis på fejjan, o ja, fniss jag älskar dig.

2009-02-08 @ 21:19:07

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0