Kvällspoesi

Sabina och jag har kommit på en ny poesiform. Reglerna är enkla.
1. Gå in på Google.
2. Skriv ett frågeord - exempelvis vad, vem, hur, varför etc.
3. Tryck mellanslag.
4. Voila! Du har en jättefin dikt med bra budskap.

Exempel med frågeordet "hur":
hur många heter
hur man skriver ett cv
hur man knyter en slips
hur långt är Sverige
hur skriver man ett cv
hur jag blev rik
hur mycket är bilen värd
hur man stickar
hur gammal blir jag
hur gör man en hemsida

Det är sådana här saker man kommer på när man inte längre orkar tänka på hur man räknar ut hur mycket torsk det finns i Östersjön...

You tell me
Carris

Hallå kom igen med skrivandet då

2009-02-26 @ 16:54:17
Carris

Hallå kom igen med skrivandet då

2009-02-26 @ 16:54:36

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0