Slacker

Det är det här med att plugga. Jag har glömt bort hur man gör.
Förut gjorde jag allting så fort jag fick det, verkligen på sekunden, och hade någon slags teknik när jag läste till proven. Jag gjorde det långt i förväg så jag slapp plugga så mycket i sista minuten, vilket också gjorde så att all information satte sig mycket bättre i hjärnan. Dessutom hade jag BETYDLIGT mer plugg då än nu.
Jag ska berätta hur jag är nu, sista terminen i trean. Nu, då jag har glömt bort hur man pluggar. Jag minns inte. Eller så är det som Carro sa att man vill inte direkt gå tillbaka till sitt gamla liv. Jag har börjat skjuta upp saker och tänka att det löser sig själv, att när provdagen kommer, ja, då kan jag det jag ska kunna och jag kommer skriva MVG. Nu börjar jag tvivla på det. Jag måste hitta tillbaka till den där studietekniken jag en gång hade utan att det går till överdrift.

På måndag har jag psykologiprov och för tillfället känner jag mig mer lockad till att städa, TROTS att det jag läser om är ganska intressant.
Äsch, det löser sig...

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0