The sperm has spoken

Engelskalektionen idag var bäst. Jag var till en början jätteskeptisk till den så kallade talk showen som skulle äga rum, men det slutade ändå med att jag skrattade så jag grät.
Killen i talk showen frågade på engelska hur gamla vi var -89? Jennifer kläckte "a sperm," men det var egentligen meningen att bara Carro och jag skulle höra. Så var inte fallet. Killen hörde. Nästa gång Jennifer sen sa någonting kläckte han "the sperm has spoken." Det låter visserligen inget vidare roligt här, men jag dog, som jag gjorde åt så många andra grejer som sades. Synd att de är lite svåra att återberätta bara.

Halv tre var Carro och jag på anställningsintervju. Enligt Michis (som jobbar på detta hemligstämplade ställe) var vi de bästa och VI FICK JOBBET. Dock vet vi inte detta officiellt än, eftersom de inte ringt oss, men Michis är nog en källa att lita på. Så hurra! Jag har blivit med jobb.
Han som intervjuade mig frågade om jag var punktlig. Jag svarade att jag var väldigt punktlig. Han sa att han kunde tänka sig det.
Sen köpte Carro ett par skitsnygga brallor på H&M och därefter blev det hemfärd.

Kl sex var jag på spinning, trots att jag känner mig ganska krasslig.
Nu sitter jag här med snor upp till hjärnan och andas genom munnen och har precis smällt i mig 12 bitar sushi (eller 11 eftersom min syster smakade och tyckte att det var himmelskt gott.)


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0