TOR <3

Jag upplever hård mobbing från vissa så kallade vänner angående mitt kommande jobb.
Speciellt från Tor och Sabina som tycks ingå i någon slags djävulsk pakt där de kläcker den ena kommentaren efter den andra. Tor frågade nyss på msn om han fick kalla mig för Mac Emma. Jag svarade att jag ska se till att få en hamburgare döpt efter mig om jag så ska sätta livet till.

Tor säger:

ta livet i en fritös

Tor säger:

på arbetstid

Tor säger:

då blir det lite drag
skriver Tor då. Hur älskad tror ni jag känner mig på en skala?


You tell me
Sabban

Emma vi lever i symbios o såna är vi. Men i själva verket är det bara för att vi båda älskar dig megamycket. Emma som Mac Emma 4ever in our <3

2009-02-13 @ 00:03:04
Rottor

Hej emma, du är det vackraste jag vet. När jag blir stor vill jag gifta mig med dig.



hej då emma.

2009-02-13 @ 00:22:39

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0