Ich värme dich

Idag har jag skrattat så mycket att jag har kramp i magen.
Jag har upptäckt vilken tjofräsare jag är på det tyska språket.
Jag vet att achtung betyder varning och att kartoffel betyder potatis, sen behöver man nog inte kunna så mycket mer. Eller jo, ich värme dich kan ju vara bra att veta också.
Regel 1 inför Berlin: Langa alla tyskafraser du kan.
Regel 2: Haben un taggallsång das Schnappi på planet dit.

Jag ringde upp Karolinska idag och frågade om jag fick byta tid.
Det känns som det enda rätta.

You tell me
Sandra

Guten Tag. mein Name ist Sandra und ich bin Ihr Reiseleiter. Reise nach Berlin werden die besten für eine sehr lange Zeit.



Så det så!

2009-02-17 @ 21:47:27
URL: http://vildsandra.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0