Toaäventyr

Jag har aldrig varit en typisk tjej-tjej som mår illa så fort någon nämner att den måste bajsa.
Det finns inte i min värld.
Som person har jag alltid varit väldigt öppen med mina mänskliga behov.
Jag berättar ofta för mina vänner när jag måste göra nummer två på toan.
(Sen att vissa är som jag och andra inte, det spelar ingen roll.)
Hur som helst, jag kan nämna två förutom jag själv som är likadana: Carro och Jennifer.

Är det någon som är känslig för bajs i allmänhet, behöver den inte fortsätta läsa, men jag ska berätta om min roligaste toaupplevelse jag var med om idag.
Carro och jag var på Forum och käkade lunch och det säger väl sig självt att båda så småningom blev bajsnödiga.
I Forums bibliotek finns det en toalett med två toalettstolar, en liten (ni vet en sån som man hade på dagis) och en stor. Ungefär som att en toa är för mamma och en är för bebis.
Jag gick in på den och till min förvåning följde Carro med.
- Jag måste bajsa ju, sa jag.
- Men det måste jag med, sa Carro.
- Okej, du tar den lilla, jag tar den stora, sa jag (OCH JAG DREV.)
- Okej, kläcker Carro och drar ned brallan och sätter sig.
Jag gjorde detsamma, fast på den stora. Och så gjorde vi det vi skulle och dog av skratt.

Tro för guds skull inte att jag är värsta bajsfanatikern som har bajs på väggarna hemma i sovrummet och älskar allt som har med avföring att göra.
Det är bara det att jag trivs så jävla bra i sällskap där man kan vara lite öppen.


You tell me
Linnea

hahahaha!

.. och där föreställde jag mig dasstiderna i lappvik.

2009-02-10 @ 19:22:57
URL: http://nilsone.blogg.se/
Sabban

Emma ibland undrar jag hur jag kan vara kompis med er. Ni är så otroligt fräscha. Sen saknar jag några sköna citat från idag på denna blogg.

Puss påre

2009-02-10 @ 19:48:16
Anonym

jag vet att du har bajs på väggarna och att du sover med bajs brevid dig i sängen.

2009-02-10 @ 21:21:18
Bajs

Det finns kanske en gräns för hur nära man ska bajsa med varandra

2009-02-18 @ 16:26:55

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0