You know what it's like to believe, it makes me wanna scream

På lördag är det en vecka kvar till alla hjärtans dag.
Ja.
Det är ju kul att jag har så himla många som står i kö för att få vara med mig så jag knappt vet vem jag ska välja.
Lögn.

Nä.
Jag lär väl få spendera min alla hjärtans dag i soffan framför Titanic eller någon annan superkärleksfilm med en Ben&Jerry's i händerna och fundera över hur härligt ensam jag är.


You tell me
Sandra

Jag vet! Vi kirrar en schysst reality-serie tills dess; Den rätta för Emma. (Som Rosings show du vet..) Skulle bli succé! :)

2009-02-05 @ 21:34:41
URL: http://vildsandra.blogg.se/
maddies

Will you be my Valentine?

2009-02-05 @ 21:41:25
URL: http://maddiesbl.blogg.se/
Mira

Jaaaa... eller.. alltså. I början när vi började festa på helgerna så trodde jag bara att jag ville ha honom för att han var upptagen (jag faller ju för sånt..) men sen så blev han singel och då ville jag på nåt sätt ha honom ännu mer. Fast det kanske bara är att jag vill ha någon för att ha någon. Om han någon dag kommer och vill ha mig fullt ut så får vi se =)

2009-02-05 @ 21:44:49
URL: http://wrestlers.blogg.se/
Carro

Vem är i Thailand då?!!? Eller på väg? :D :D

Ne men bra vi hänger på dan på lördagen eftersom jag pyser på kvällen.. O så sticker du ut på krogen sen och letar jäääärnet, jag lovar du kommer inte hitta någon hemma framför teven

2009-02-05 @ 22:31:01

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0