Hem ljuva hem

Borta bra, men hemma bäst. Det stämmer verkligen.
Jag har haft det kanoners, även fast det inte alls var som jag förväntat mig.
Jag har tappat ett kilo, men det syns inte.
Och så har jag upplevt många saker som är nyttiga för mig och som alla andra också borde uppleva. Jag har fått möjligheten till att vara med om något som många aldrig kommer få vara med om.
Summa summarum har det varit underbart, och jag kom hem levande som jag hoppats.
Under tiden vi varit där var det två bombattentat, men de märktes inte av för oss.
Och så hoppades jag såklart att jag skulle bli brunare, men jag har varit duktig och snäll mot huden och smort in mig noga, så egentligen ska jag ha creds.
Sista veckan hade jag total abstinens efter att få träna. Några gånger satt jag helt gråtfärdig. Det var inte kul. Det blir träning varje dag nu fram till jullovets slut.
Bilderna från resan kommer komma upp i omgångar, dock inga ikväll då jag bara ska ta det lugnt och ordna med allt här hemma.
Och så är jag dundertrött efter en hemresa på sammanlagt över 30 timmar.
Förlåt för osammanhängande inlägg.
Men jag lever.
Puhh.

You tell me
Sandra

Skönt att ha dig tillbaka din filur.. <3

2009-01-10 @ 04:19:50
URL: http://vildsandra.blogg.se/
gangztah

Du ar ju inte klok! Regel nr 1 for avslappning: Man tanker inte pa traning nar man ar pa semester dooh!

2009-01-10 @ 20:14:52

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0