I will laugh until there's nothing more to live for

Oj, vad alla har gått och gett nyårslöften.
Folk ska tydligen börja träna.
År 2008 kunde man minsann boka måndagsbodypumpen några timmar innan man skulle åka. Jag som trodde att samma mönster kunde följas även år 2009 blev lite smått förskräckt när jag upptäckte att jag hamnade på väntelista 12. TOLV! Det är galet.
Och gymet är så tråkigt.
...så det blir ingen träning för mig idag.
Bajs

Idag började skolan. Sista terminen och sen tar jag studenten!
Schemat är mer än bra och IV-valen är väl ungefär som såna kurser jag aldrig trodde jag skulle stöta på. Hälsopedagogik till exempel. Vi ska inte göra NÅGONTING. Varje måndag är det lite teori och varje torsdag har vi yoga. Hejdå plugg och hej älskade efterlängtade frihet.

Nu ska jag kila till Jenny, so long!

You tell me
Lisa

2009-01-13 @ 18:29:16
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0