If love is a word that you say, then say it, I will listen

Jag har en gröt av känslor i mitt huvud; alla ihopkletade i en och samma stora massa och svåra att skilja helt och hållet från varandra. De går in i varandra och övergår till varandra och sen tar de ut varandra och upphör och blir ingenting.
Så jag vet inte riktigt hur jag känner mig. Tom.

Igår kväll kunde jag inte somna. Jag är för bra på att reflektera över det som händer omkring mig. Såklart vaknade jag upp jättetrött imorse.

Ikväll är det möte med briggen, men innan dess ska jag in till stan och fika med min finaste Ella som jag inte träffat på ett bra tag. Och vi ska prata om allt.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0