Mitt hjärta i din hand

I fredags var vi hemma ett gäng hos Fredrik. Från början var det tänkt att vi bara skulle käka och föra där och sedan dra in på krogen för att fira Tor. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Eftersom vi hade så trevligt och eftersom det skulle bli betydligt bättre ekonomiskt stannade de flesta av oss där resten av kvällen. Mot slutet hade väl alkoholen tagit slut och vi satt i stället i sofforna och drack thé och pratade. Och sånt är sorgligt nog himla underskattat. Jag vill göra om det.

Efter middagen ställde Fredriks lillebror (som jag förövrigt önskar skulle gifta sig med min lika gamla syster - jag skulle ha konstant skrattvärk!) upp med Eugenia, mig och Isaksson på lite bilder. Fjortiscrewet.





Och vi var fett seriösa.

You tell me
anna

snygga bilder ahha ;) och din nya design är awesome

2009-01-25 @ 15:36:01
URL: http://annasbl.blogg.se/
Anonym

FYFAAAAAAAN vad sköna bilder!!!! jag ÄLSKAR DEM!!!! hahahahahahhahah FJORTIS!!!!!!

2009-01-26 @ 20:33:18

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0