Utmaning

Jag har blivit utmanad av min favoritbloggerska genom alla år - Mira.

Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/(o)vanor:
1. Jag älskar musik. Lars Winnerbäcks låtar tar upp störst plats på min iPod, men där finns också en stor variation av andra artister. Jag kan i princip varenda låttext jag hört i livet, men är olyckligtvis totalt tondöv. Det är sorgligt, men man kan ju inte vara bra på allt här i världen.
2. Mat är min passion i livet. Godis i all ära, men inget slår mat. Äta är roligt.
3. Utan träning fungerar inte min hjärna. En längre period ifrån träning förvandlar mig till en grönsak. Jag blir allmänt otrevlig, känslokall, osocial och kan inte tänka. Minst fyra gånger i veckan måste jag träna och det handlar om allt ifrån bodypump till dans och löpning och spinning.
4. Jag hatar att säga det men jag pluggar extremt mycket. Jag vet vad jag vill i framtiden och vet därför vilka betyg som krävs. På ett sätt är det väl bra, men samtidigt handlar det om så mycket uppoffringar. Sista terminen nu innan studenten är dock en gåva från ovan. Schemat är för bra för att vara sant och likaså är mängden plugg (än så länge...)
5. Så fort något tynger mig längtar jag tillbaka till saker jag varit med om tidigare i livet; resor, speciella händelser, känslor etc. Jag kan bli så nostalgisk att jag till och med blir ledsen för att jag saknar något jag aldrig kommer få vara med om igen så mycket.
6. Jag tänker och reflekterar extremt mycket kring allt i livet, men det betyder inte att jag är en ledsen person. Dock har jag en tendens till att se det negativa i stället för det positiva i vardagen, vilket lätt gör att jag uppfattas som deprimerad.
7. En av mina svagare sidor är att jag har svårt för att prata om saker. Jag anser att känslor lättare går att uttrycka skriftligt än muntligt och har därför svårt för att öppna mig om sådant jag kan finna en svårighet i att prata om. Jag skulle gärna öppna mig betydligt mer på bloggen - det finns mycket jag vill säga - men något tar emot. Det är nog helt enkelt så att jag är för rädd för att bli sårad, och skulle därför föredra att ha en helt anonym blogg om jag ska visa de djupare sidorna av mig själv. 
8. Min absoluta favoritfilm är Lejonkungen.


Jag utmanar: Jenny, Maddies, Linnea, Anna, Sandra och de sista tre lämnas åt fantasin.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0