Värd kväll igår!

Det började på pizzerian. Jag åt så jag höll på att kräkas.
Sen kom folket till Carro där vi förade och hade trevligt och efter det drog vi alla in till Huset. Där allt hände. Ölen för ynka 26 kr gjorde oss vilda och glada och vi frös inte när vi stod utomhus. Några av oss blev kanske lite för glada till och med. Carro bestämde sig för att gå hem ganska "tidigt" och man hann knappt stoppa henne förrän hon var borta. Efter ett tag ringde hon. Helt förtvivlad och grät som ett barn. Jag trodde till en början att hon blivit överfallen och fick en stor klump i magen.
- Carro! Vad är det som har hänt, var är du?!
- Nacka tror jag, buhu buhu...
- Vad har hänt?!
- Jag gick av fel station... Jag trodde jag gick av i Järla, men jag gick av i Nacka, buuuhu
(Jag kunde inte hålla mig och skrattade så jag fick ont i magen och grät - Carro klickade mig.)
Sen rapporterade jag vidare till Sabina som gjorde ett tappert försök att ringa. Det gick lite bättre för henne, men hon fick stundvis ta bort telefonen från örat och bita sig i läppen för att hon behövde skratta. Förlåt Carro, men det var det roligaste på länge.

När vi sedan gick från Huset hade Sabina världens smärta i fötterna efter att ha spenderat hela kvällen i högklackat (jag sa ju att du skulle ta med dig lågskor.) Fredrik erbjöd sig att bära henne till tunnelbanan. Albin tog mig på ryggen och Isaksson sprang bredvid och fotade. Jag dog av skratt.
I väntan på bussen hängde vi på Donken och fick feta raggen som viftade på ögonbrynen åt Sabina och mig. Sen kastade de en hamburgare på Albin och gick.

...och Sabina gick barfota hem i snön från bussen och gjorde traktorspår.

Man kan ju fråga sig om min träningsvärk i magen kommer från alla gårkvällens skratt eller situpsen jag gjorde när jag tränade?


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0