Radio nowhere


Imorgon bitti kommer min efterlängtade, älskade lillasyster hem. Hon har varit ute på äventyr i världen, närmare bestämt i USA, i nästan fyra veckor. Vi har gått om varandra hela sommaren. Senast jag såg henne var för mer än fem veckor sedan. Lillan har säkert blivit stor. Jag ska krama och pussa på henne imorgon så det räcker för ett år.

Cicci var välbehövd. Det kände jag så fort jag såg henne igår. Vi får aldrig mer vara ifrån varandra sådär länge igen.

Idag har jag mest legat och läst på balkongen och avslutade det hela med att åka och träna. (Läs: HÅRT.) Först 30 min cykel, sedan 30 min core och efter det en timme bodypump. Gissa om jag var hungrig när jag kom hem och gissa om jag är mör i hela kroppen nu. Pust. Det märks att jag knappt tränat på hela sommaren. För några veckor sedan hade det här varit rena barnleken.
...å andra sidan var det nog nyttigt för mig och min själ att vara ifrån det ett tag.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0