Så sätter du själv dina gränser

Jag måste lära mig att bli bättre på det där med att tänka positivt. Försöka förstå att det faktiskt inte alltid tar slut.
Kanske är jag som jag är för att det gör så ont att sakna.

Igår var Carro, Sandra och jag på Britney. Det var en besvikelse och vi kunde lika gärna varit utan. Britney var där, men inte där. Å andra sidan får jag vara stolt över att ha sett min barndomsidol in real life.

You tell me
argt britney fan (maddies)

ditt gay det var ju huuuuuur bra som heeeeelst!!!!

2009-07-16 @ 10:24:36
Carro

palla att ni ska lägga upp den överallt. basj

2009-07-18 @ 14:00:44
Carro

palla att ni ska lägga upp den överallt. basj

2009-07-18 @ 14:00:58

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0