Running out of air

Det suger att min kamera är sönder. Jag ska ut och segla på fredag (älskade briggen!) i tolv dagar och jag har ingen kamera.

Det är ganska enformigt att vara student. Dagarna ser likadana ut; jag gör ingenting. Jag har ingen fast inkomst - det tar emot att säga det, men jag är a-r-b-e-t-s-l-ö-s. Shit. Arbetslös. Inte att leka med.
Idag har jag tagit en körlektion. 690 kr skulle de ha för en timme. Det är rån. Och inte går det vidare framåt heller. Jag suger ju på det här med att vara student och ta körkort.

Hur som haver. På fredag gäller det. Först ska jag till skolan och hämta ut betygen, sen bär det av tillsammans med Cicci till Vaxholm för att återförenas med världens finaste skepp och jordens skönaste besättning. Ut på vilda äventyr. Bloggen kommer bli lidande för jag har inget internet att tillgå.
Jag tänker se till att jag får låna mammas kamera. Man kan inte gå bildlös efter tolv dagars segling. Det borde finnas en lag som täcker det.

You tell me
Pilen

Du är inte student längre, du är bara arbetslös, det låter ännu värre.

2009-06-10 @ 21:22:20

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0