"Den ligger under happy mealen"

Igår var jag på fest. Hos Michis.
För att göra en lång historia kort kan man väl säga att allt som hände igår kan man leva på i all framtid.
Jag var väl inte den vassaste kniven i lådan direkt och tack gode gud att Sabina finns. I owe you big time.
Sen kan jag visst vara ganska rolig också:
- Men Emma, var har ni en spyhink?
- Vi har den där från svenska till engelska. Den är grön. Den ligger under happy mealen.

- Kan inte du gå ut med hennes muffins?
- Va?
- Ja, men snälla, kan du bara gå ut med hennes muffins?!

Och sen är väl ganska mycket censurerat som jag inte tänker ta upp här.
Men. Sabina. Tack tack tack tack tack tack tack tack tack. Jag vet inte vad jag ska säga.
Utan dig hade jag nog slutat på "bussen till Slussen" i stället för här hemma.

Och idag mår jag som jag förtjänar.

You tell me
Mamman i Jarlaberg

...men tänk att vara så berusad att man måste åka likbil hem :(

2009-03-10 @ 23:38:38

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0