Jag. Vet. Inte.

Jag kan inte minnas att jag skrivit av mig så mycket tidigare som jag gjort den här veckan. (Jag syftar på dagboken och inte bloggen.)
Ork till något annat verkar inte finnas.
Jag skulle ha tränat idag, pappa ville inte att jag skulle göra det. Han sa att jag bryter ned mig själv i stället för att bygga upp något. Jag tänkte stå emot och åka i alla fall, men jag somnade i soffan med min bok och vaknade utan ork till någonting.
Jag befinner mig i en svacka nu. En svacka där allt känns ganska meningslöst.
Ikväll ska jag på min första studentskiva. Kanske den kan få mig på bättre humör för ett tag.

You tell me
blöbb

Du får inte glömma bort vad vi ska göra i sommar............

2009-03-26 @ 19:18:19
URL: http://vinterstormar.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0