Chillination

Tomma veckor är bland det skönaste som finns. Jag har verkligen noll att göra i skolan den här veckan bortsett från världens mest chill uppgift i hälsopedagogiken och att läsa Twilight på engelska (men det är ju bara något man längtar till eftersom den "förändrat så mångas liv.")
Imorgon är det skiva igen! Cirkustema denna gång. Mina vänner och jag kommer vara fränast med fjädrar i pannan och strumpbyxor i skrikiga färger. Dessutom är det Sabina den finas b-day! Det ska firas. Just nu är jag bara hemskt taggad.
På onsdag är vi lediga. Bakisdag och bodypump på kvällen.
På torsdag har jag bara yoga med hälsopedagogiken. Då ska jag hålla i ett massagepass eller något och läraren ska berätta om varför man väljer den partner man gör. Intressant. Sen ska jag ta min första körlektion och på kvällen är det ännu en skiva.
Fredag - looooov.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0