"Visst är det långt ned till marken?"

I fredags var det krog för första gången på jagvetintehurlänge. Det stavades hur som helst K-U-L. Men ska man ha kul ska det tydligen kosta. Skjortan till och med.

- Alltså ni verkar vara två jättetrevliga tjejer.
- Tycker du?! TACK!

- Han frågar var jag bor.
- Skriv Sverige.

- Hey mrs "deep throat."
Euw.

Och mamma och pappa tyckte att vi var vääääldigt tysta (läs: inte) när vi ramlade in.
Carro hade ju gått in i staketet x antal gånger. Tydligen hade det inte gått att styra och bara hänt av sig själv.


You tell me
Carro

hahahahahaha. du och jag, kan inte bli annat än succé. sitter och apskrattar för mig själv här på jobbet

2009-11-09 @ 09:21:13
URL: http://carolinenormans.blogg.se/
Anonym

ps. orka att du ska ha den där bilden överallt..

2009-11-09 @ 09:22:44
URL: http://carolinenormans.blogg.se/
Trogen läsare

Hej!

Skulle du kunna fråga Jenny ifall jag kan få lösenordet till hennes blogg? :)

2010-01-20 @ 14:47:37

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0