This years love.

Vad som hänt i världen på sistone har jag inte haft någon som helst koll på. Man lever liksom i en egen liten värld på båten, och världen utanför göms på något vis i ett smutsigt, litet hörn.
Något jag dock inte kunnat undgå var Dirty Dancing-stjärnan Patrick Swayzes död. I samma veva beställde jag en ny iPod: lilla lila nano som redan blivit min bebis. Nobody puts Emma in a corner står det tryckt på baksidan av den. (Jag vet, jag är en fjant.) När filmen visades en kväll på båten gick Lina och jag runt som förtrollade. Och han finns inte längre.

Jag har haft tid att upptäcka massa ny superbra hurharjagklaratmigutandenna?-musik. Nu har jag så mycket att jag knappt hinner lyssna på allt, trots att det är det enda jag gör så fort jag är ensam. Puss på det.

Jag har också insett att man inte blir tjock av att inte träna stenhårt minst fyra gånger i veckan. Jaja. Nu ska jag hur som helst iväg och göra det. Stenhårt. So long!


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0