China roses.

Jag har kommit fram till lite saker idag:
1. Jag är tydligen inte odödlig. (läs: man ska inte träna med halsont och på riktigt tro att det inte slår tillbaka på en. Jag har haft ont i halsen flera dagar efteråt och idag har jag legat halvt sjuk.) Imorgon kommer jag däremot vara på benen igen, det känner jag i hela kroppen!
2. Jag suger på körkortsteori. Har haft icke godkänt på alla testprov jag gjort hittills idag och jag skrattar lika mycket varje gång för att det går så käpprätt åt helvete. Och det jag inte kan handlar om sånt som har med själva tekniken i bilen att göra vilket jag uppenbarligen inte har tänkt att ägna en sekund åt. Plus att jag är ganska övertygad om att jag aldrig kommer köra med en kanot på taket. (Dessutom måste jag få säga att vissa av frågorna är extremt konstiga och inte ger tillräckligt med information. Ja.)
3. Min familj har typ världens roligaste middagskonversationer.
4. Jag har fortfarande inte fattat vad ;pPPppP är för frän grej, men min syster och jag har ont i käkarna för att vi skrattat så mycket åt alla dessa grupper på facebook.
5. Hockeyn har totalt tagit över - I need Grey's Anatomy!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0