Fräknar.

Jag har suttit ute på balkongen och njutit av sol och värme, fågelkvitter och Melissa Horns vackra texter. Har lyckats få lite färg på magen och samlat på mig lite fräknar på kinder och ögonlock. Sommaren är på intåg och det känns i hela kroppen. Snart blir allt precis så som det ska vara.
Förresten får man gärna skriva en kommentar ibland för det tycker jag är kul. Bara en liten parentes sådär.

You tell me
(L)

(du är så söt att det är tur att dina föräldrar är tandläkare) (på riktigt, sjukt fin bild)(och egentligen tänkte jag inte ens skriva det, för du vet det redan, men eftersom du bad om lite paranteser :) )



(ps. det här inlägget innehåller 11 paranteser inklusive namnet)

2010-04-15 @ 22:01:21

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0