You're still young, that's your fault.

Egentligen hade jag noll träningssug idag, men jag åkte iväg ändå. Kände att jag behövde rensa huvudet en skvätt och när jag väl stod på löpbandet blev det milen. Idag blev den avklarad på 49 minuter och 47 sekunder, och det var knappt så att jag var trött efter. Såg det lite mer som uppvärmning. Nu är mitt mål att klara den på i alla fall 45 minuter. Det ska gå!
Bodypump-instruktören hade pepptalk med mig efteråt.
- Du får inte ge upp nu. Man blir helt knäckt, jag vet det. Och jag vet att du kommer vara jättebra, för du har sån karisma.
Det var fint och jag tackade och sa att hon var gullig och gick sen därifrån med en härlig känsla inombords.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0