Cravings!

Just nu finns det inget jag hellre vill än att flytta hemifrån. Helt stört vilket behov jag har av det. Vill bara känna att jag har mitt eget, kunna bestämma själv hur det ska se ut, när man ska städa, vilken mat det ska finnas i kylskåpet and so on.
F.r.i.h.e.t. alltså.
Hängde med min vän Sabina idag igen och vi körde (ja KÖRDE, damn vad många vuxenpoäng vi har nu) förbi hennes lägenhet som är under renovering och kollade läget. Jag vill också. Åååhh.
Åh.
Åh.
ÅH.

För övrigt har jag haft telefonkonferens med Hans-Gunnar idag. Vi har pratat om min rygg och så har han hjälpt mig att skriva ut sjösjukeplåster. Han är bra han.
Det sista han sa innan vi lade på var: "ja, och sen undrar jag ju fortfarande vad som händer om man tar alla tio plåster samtidigt." Hallå! Kom igen. Det där är ju som att säga "det vågar du aldrig..." till någon som är full.



Nu blir det en sväng till SATS och göra av med en del energi. Värt.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0