Energi!

För tillfället springer jag mest runt och bara njuter. Jag tar mig för att göra det som faller mig in; träffar fina vänner jag inte träffat på ett tag, tränar järnet, läser böcker, skriver, you name it.
Och jag älskar att jag verkligen har värsta underbara träningsveckan framför mig. Det är världens bästa känsla. Även om jag kanske vill mer än jag orkar nu (med tanke på att jag inte tränat på hela sommaren) så sitter världens viljestyrka i mig och jag lyckas köra på hårt och härligt ändå.
I fredags blev det 30 min på crosstrainingmaskinen och sedan en timme bodypump. Lördagen bjöd på saftig träningsvärk samt ett satscorepulspass. Igår, söndag, blev det efterlängtad spinning och idag ska jag träffa min PT-vän Malin och köra crossfit på det SATS hon jobbar på. Det ska bli spännande. Sen är det hem och ladda om och ikväll blir det bodypump. Jag är seriöst helt lyrisk.

Jag vet vad jag vill nu. Så hårt.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0