Sagor för barnen som är som du.

Det finns så mycket orättvisa i den här världen och det gör ont i mig att de som aldrig skulle göra någon annan illa är de som får ta värsta smällen. Man tappar nästan tron då.

Det var när vi satt vid matbordet och hon med tårar i ögonen berättade vad hon hade sagt till sin dotter.
- Emma och Anna kommer aldrig vända dig ryggen. Du kommer alltid att ha dem vid din sida.
Det var då jag förstod vilket värde hon sätter på oss.

Genom åren har det blivit vi tre. Vi har vuxit upp tillsammans.
Tre barn där ingen är den andra lik, men där det samtidigt finns så mycket gemensamt.
Vi har alltid haft varandra. Och man kan faktiskt vara systrar utan att ha blodsband.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0