"Äh fan lägg av, du sket på en groda."

Linköping var fint med mycket skratt och fina personer. Lyckades få i mig kanske åtta kräftor och har införskaffat lite nya träningskläder. Försökte dessutom lära den numera fattiga studenten Fredrik att äta kräftor (min syster och jag har gått i strikt skola hos pappa vad gäller just kräftätande - så jag kan det där), men det var inte hans starka sida. Tydligen gillade han inte riktigt det där med "att skrapa ut hjärnan och så." Och så har jag givetvis kramat massa på lilla Linnea som inte alls är så liten längre.
Jag fick köra bil fram och tillbaka och vi hann hem så vi kunde gå på 75-minutersspinningen idag. Värt. Nu är jag slut.

Alla sommarens sommarprat ligger nu på min gamla iPod för att förgylla Linas stunder i tvättrummet på briggen. Jag ska också försöka vara en såndär förgyllare när jag kommer på onsdag igen. Saknar den där båten just nu känner jag. Lite abstinens. Men it's ok, I can fix it.


You tell me
Ellen

jaa beställ på asos.com så kostar dom bara 750kr med frakt

2010-08-29 @ 19:36:21
URL: http://mswestin.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0