Viljestyrka.

Jag har gjort slag i saken nu. Fått arslet ur vagnen.

Ni vet när den där känslan av att allt är helt rätt infinner sig i hela kroppen - finns det någon tvivel då? Jag kan inte sätta ord på den känslan. Den måste upplevas för att man ska få förståelse för hur häftigt det kan kännas när man knappt minns att något som heter tvivel existerar. Även om det så bara är för några sekunder, kan de här sekunderna vara helt avgörande för framtiden.
De är några magiska sekunder som visar vilken väg man ska gå och plötsligt tycks allt så självklart. Vad som tidigare kunde liknas vid en dimma blir nu lika klart och skimrande som den mest finslipade kristall.

Allt är möjligt bara man vågar lite.
Vågar tappa fotfästet.
Vågar tro på sig själv.

Det är det enda som spelar någon roll.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0