Hon kan dansa i ett solregn på en plats där ingen ser.

Idag har jag tränat på riktigt igen för första gången på två veckor. Klättrar liksom på väggarna när jag är sjuk. Det märks verkligen att jag har varit borta, både på konditionen och styrkan. Vill så mycket mer än jag orkar, men nu jävlar ska jag köra igång stenhårt igen. Inga virus eller baciller ska få vinna över mig den här gången. Har dessutom en hink med 4 kg rosa proteinpulver (jordgubbssmak) hemma. Det är najz.

På schemat för januari står även prellat en resa till Thailand med min snygga, älskade syssling Ellen, måste bara kolla upp lite grejer innan vi kan boka. Som jag behöver det. Ytterligare en anledning till att ligga i med träningen, känner inte riktigt för att springa runt i bikini annars... Heh.


Sri Lanka 2009


You tell me
Ellen

aa bra du får den :D jag kan eventuellt i helgen. Har egentligen den bokad men jag kan nog boka av någonting, hehe. kan du någon dag i helgen?

aa vad bra jag hade också tänkt mig 2 veckor!

2010-12-12 @ 19:53:13
URL: http://mswestin.blogg.se/
G

OMG

2010-12-13 @ 19:15:30

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0