I can't steal you.

Är medveten om att den här bloggen är ganska tråkig för tillfället. Tänker ni fortsätta vara lika tysta, eller vill ni berätta för mig om det är något ni önskar av mig? Är det ens någon idé att jag fortsätter?

Det är andra advent idag, och jag tycker om snön och tända ljus.
Julen är så mysig. Tänker nog mysa till det ordentligt med julen i år faktiskt.

Satt med mamma i köket idag och drack kaffe och pratade hur länge som helst om lägenhet och framtid. Det blir bra snart. Jag måste bara hålla ut lite.

Kanske är det bara just idag, en såndär "dagen efter"-dag, som jag känner mig smått menlös. Har inte gjort så mycket alls faktiskt. Åkte och tränade, kom hem och ställde mig framför spegeln och klippte av lite hår, men mest har jag bara egentligen lyssnat på musik. Jag har upptäckt en ny fantastiskt bra man (efter att ha legat däckad i soffan med äckelsjukdom och haft one tree hill-marathon med mig själv) som gör precis sån musik jag älskar.

Jag ska skriva snart.


You tell me
C

FORTSÄTT

2010-12-06 @ 11:48:16
URL: http://lovemychaos.webblogg.se/
G

Jag håller med den där C, skulle ju också vilja passa på att be C att kanske skriva också? Men stressa inte, life is to short to rush it <3

2010-12-06 @ 13:55:21
Ellen

ja det måste vi göra :) simma ger också bra träning ;)

Köra ihop? menar du gyma? för isf har jag en gratisbiljett på mitt gym värd 300kr som går ut den sista december om du vill ha den:D hur som helst så måste vi iaf träffas och snacka ihop oss och så innan. Har fått ett tips som verkar skitbra. har läst runt på bloggar och så fick jag en kommentar. De flesta dissar phuket (+ att det är monsuntregn där nu) och tycker man ska åka till bangkok i några dagar för att sedan åka ut på en paradisö som heter koh samet som ligger utanför bangkok. Det tyckte jag lät skitnajs för jag vill hinna shoppa litegrann, ehhe :)förresten vi stannar väl i mer än en vecka? :O PUSSPUSS!

2010-12-12 @ 18:29:59
URL: http://mswestin.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0