Sjuk.

Hej,
Jag är sjuk. Är kanske inte världens gladaste tjej för tillfället. Mest är jag nog förbannad egentligen. Inte över grejen att vara sjuk, mer över den här jävla skittimingen. Hade det varit en vanlig förkylning hade jag kunnat leva normalt ändå, men det här är inte en vanlig förkylning och det stör mig. Har haft feber till och från, ont i musklerna, känt mig jättesvag i kroppen, vaknat kallsvettig varje morgon och har konstant världens jävla huvudvärk. Precis som att någon har fest därinne, och jag är fett inte bjuden. Eller som fina John skulle uttryckt det när han är som mest bakis: "Det känns som att ett litet grönt troll stampar otakten därinne. Han har med sig en hammare." Tusse.
Nu är det jag som är tusse. Fick ringa igår morse till SAFE och byta tillbaka till PT-utbildningen som är i februari. Skulle egentligen börjat den IDAG eftersom de ringde mig för kanske en och en halv vecka sen och sa att jag fått plats om jag ville. Blev såklart överlycklig och tackade ja utan tvekan, men man ska väl inte ha det så lätt. Det är helt klart den svåra vägen man måste gå.
Men men, jag får väl se det som att jag kan åka till Thailand eller nåt i vinter, för det tänker jag i så fall. Nu kan jag ju det.
Har spenderat de senaste dagarna i soffläge. Mest haft One Tree Hill-marathon och tyckt synd om mig själv och det ska jag väl fortsätta med idag. Igår åt jag till och med en Ben & Jerry's-glass bara för att. Var inte så jävla gott faktiskt. Mest tragiskt. Kanske för att jag inte har världens bästa aptit just nu. Har nog tappat nåt kilo eller tre these days så jag kanske till och med är värsta fit för en chins. Pfft.
Är jag inte frisk till på lördag hoppar jag framför ett tåg.

Det är i alla fall fint ute när det är massa frost på grenarna. Får väl glädja mig åt att beundra det genom en glasruta i stället för in real life.
Sådär. Nu vet ni vad jag gör.
Inga djupa tankar? Nä.
Jo, heeeela tiden. Som vanligt.

Puss.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0