Träning vecka 48.

Måndag 29/11:
SJUK

Tisdag 30/11:
SJUK

Onsdag 1/12:
SJUK

Torsdag 2/12:
SJUK

Fredag 3/12:
Vila

Lördag 4/12:
55 min spinning med kollegor inför julbord och personalfest

fick efter det massa hjälp av Rodney som är PT med chinsen
4x10 smalt grepp, varvade lite mellan att ha fotstöd och köra fritt, men jag var totaldöd på det
4x10 lyfta mig själv upp med brett grepp från golvet i halvt liggande ställning (vet inte riktigt hur jag ska förklara den)
4x10 smalt grepp och bara häva mig upp med armarna, men fötterna kvar i golvet

lite konstigt förklarat över huvud taget, men slut blev jag och sen blev det lååång bastu och julbord på Undici + vidare till Berns

Söndag 5/12:
Spinning 55 min

Märks på konditionen att jag varit sjuk den här veckan!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0