Hello there, the angel from my nightmare, the shadow in the background of the morgue.

- Du är inte nåt klent nittio. Du är minst hundra. Och det är det du måste förstå. Att du är topp. Du har nåt som många saknar och på det kommer du gå långt.
Jag fick ut rätt mycket av ikväll. Jag har förstått att jag väldigt många gånger underskattar mig själv och att det jag varit med om hittills i mitt liv förr eller senare kommer vara det som avgör. Att det som är nu inte spelar någon roll om tio år och att jag faktiskt har förutsättningarna för att göra det jag vill.
Det gäller bara att komma på vad det är.
Och att hitta min inre drivkraft.
- Du är så nära, förstår du inte det?
- Minns du inte att de sa till dig att det var du som var glädjespridaren?
Jag måste lära mig att tro på mig själv och den jag är.

- Misströsta inte.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0