I bit my tongue in the awkward conversation.

På tisdag åker jag till England och får krama och pussa på världens bästa lilla människa som finns på den här jorden. Jag pratar såklart om min två år yngre syster som säkert inte alls är så himla liten längre.
Det kommer bli få men intensiva dagar och jag kommer få återuppleva det jag var med om för två år sedan. Vi ska strosa runt hand i hand på Canterburys gator, äta goda middagar, sitta på puben och dricka alkohol, vandra runt i London, gå på musikal och ta igen massa förlorad tid. På fredagen åker jag till min fina värdfamilj i Leighton Buzzard som jag inte träffat sedan min 18-årsdag.

Maddies, Carro, Sabina och jag i London för två år sedan när Maddies var på besök.

Förresten så började min dag väldigt romantiskt. Ha hela tiden i åtanke att jag satt och åt frukost under den här tiden: pappa kommer in i köket, säger nu ska du få höra något nytt. Vet du hur många hudflagor man tappar per dag? Jag svarar något i stil med fy vad äckligt och han fortsätter: 600 000. Vet du hur mycket de väger på ett år? Jag fortsätter att säga hur äckligt allt är och han svarar glatt ett och ett halv kilo! Tack pappa. Glad alla hjärtans dag på dig med. Under resten av frukosten kunde jag inte tänka på annat än han i Austin Powers Goldmember som käkar sina egna hudflagor.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0