It's raining in New York and I know what it feels like, 'cause I've walked 3rd Avenue with tears in my eyes.

Alltså. Det är alla hjärtans dag imorgon. Någon som har en spade?
Nej, okej. Jag ska inte deppa ihop och tycka att jag är världens mest miserabla människa för att jag sitter ensam och pillar naveln och gråter salta tårar över en ask chokladhjärtan från Aladdin. Det ska inte Carro heller.
Till en början tänkte vi kanske attenda ICA Dejt-eventet som finns på facebook, just för att det skulle verkligen kunna sluta hur intressant som helst för att det är världens roligaste idé. Föreställ er bara alla supersinglar gå runt där med sina varukorgar märkta med dejtinglappar och tafatt ragga bland alla grönsaker. Jag skulle nog hänga vid lösgodiset eller tampongerna. Carro och jag kom ändå fram till att det antagligen bara kommer vara massa 35plussare där, och att vi kommer ha det mycket mysigare på tu man hand.
Så imorgon blir det spinning (läs: sönderträning) och därefter middag och bio. Man får göra det bästa man kan av årets mest romantiska/ångestframkallande dag helt enkelt. Vem vet, kanske han med stort H kastar ett popcorn i skallen på mig imorgon?

Kolla bara hur porriga vi kunde se ut på vår student, någon som vill haffa?

You tell me
Anonym

hahahaha du är bäst min pingla. hörde ett skönt citat på radio häromdagen 'det bästa med att bara singel är att man kan fisa i sängen' så sant så.

2010-02-13 @ 22:27:44
URL: http://carolinenormans.blogg.se/
Hemlig beundrare

klart man skulle haffa! Dock tycker jag det är lite konstigt hur en brud som du är ensam på alla hjärtans dag... Men ingen idé att deppa för att du inte har någon mysig famn att krypa in i, bara att träffa folk och rätt som det är så har du en famn att mysa i. Ps skulle också hänga vid lösgodiset. Dröm sött cooling

2010-02-14 @ 00:13:03

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0